Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0001947 xpca^"
  1. CHOMOVÁ, Katarína. Udržateľný marketing : nová éra marketingu. Recenzenti: Ľubica Knošková, Katarína Procházková, Radoslav Mizera. 1. vydanie. Bratislava : Education. Sustainability. Bratislava., 2022. 225 s. [11,95 AH]. VEGA 1/0398/22. ISBN 978-80-974382-0-3. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. MIŠÚNOVÁ, Ema. Ekoturizmus ako atraktívna forma turizmu a jeho princípy. In Konkurenceschopnost regionů a firem ve sjednocující se Evropě : studia. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015. ISBN 978-80-87472-84-2, s. 24-32. VEGA 1/0207/13. 1/0207/13, VEGA, Budúcnosť kohéznej politiky EÚ 2014-2020.
    article

    article

  3. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Jednorázové tašky - áno; jednorázové tašky - nie. In Sustainability - Environment - Safety 2013. medzinárodná vedecká konferencia. Sustainability - Environment - Safety 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Bratislava, 11.-12.október 2013. - Žilina : Strix, 2013. ISBN 978-80-89281-89-3, s. 123-127 online. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  4. CHOMOVÁ, Katarína. Vývoj spoločenskej zodpovednosti na Slovensku - od charity k zdieľanej hodnote. In CSR fórum : časopis o společenské odpovědnosti firem. - Hradešín : Agentura PubliCon, 2011. ISSN 0862-9315, 2012, č. 2, s. 28-29.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.