Search results
- POLÁČEK, Marian. Nové trendy vo fotografii – plenoptický fotoaparát. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 547-555, CD-ROM.
- KARDOŠ, Peter - JAKUBEC, Miroslav. Aj známa a dlhotrvajúca značka sa môže stať bezcennou. In Finančný manažment. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065, 2012, č. 9, s. 58-61.
- MLÁKAY, Jozef et al. Tovaroznalectvo priemyselného tovaru : praktikum. 2. preprac. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 165 s. ISBN 978-80-225-2497-1. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
- MLÁKAY, Jozef et al. Tovaroznalectvo priemyselného tovaru : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 158 s. ISBN 80-225-2143-4. [Copy count : 4, currently available 3, at library only 1]
- POLÁČEK, Marian. Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 767-771.