Search results

Records found: 13  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0002315 xpca^"
  1. DANKOVÁ, Lenka - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Vybrané marketingové aspekty v kultúre a umení. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018). International Scientific Conference. Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018. ISBN 978-80-225-4604-1, s. 99-106 CD-ROM.
    article

    article

  2. DELINOVÁ, Alena - TILL, Juraj - ŠTOFA, Tomáš. The Significance of Ratings in Business-to-Business Procurement. In Central European Conference in Finance and Economics. International Scientific Conference. Central European Conference in Finance and Economics (CEFE2017) : Proceedings of the 2nd International Scientific Conference : September 20 – 21, 2017, Herľany, Slovak Republic. - Košice : Technical University of Košice, 2017. ISBN 978-80-553-2906-2, pp. 147-153. APVV-15-0511.
    article

    article

  3. ZENDULKA, Lukáš. Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 89-104. VEGA 1/0282/15.
    article

    article

  4. MRKVOVÁ, Katarína. Ekonomický prínos z využívania rekreačných služieb na báze liečivých termálnych a minerálnych vôd na území Slovenskej republiky. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2015. Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2015 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 16. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 3. - 4. december 2015. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2015. ISBN 978-80-225-4219-7, s. [516-522] CD-ROM.
    article

    article

  5. ANDRÁŠIK, Ladislav. Nové a vynovené: základ strategickej iniciatívy a konkurenčnej schopnosti. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2010. ISSN 1336-7420, 2010, roč. 6, č. 3, s. 213-232. VEGA 1/0877/08.
    article

    article

  6. TEREK, Milan. Multi-attribute Decision Making and the Utility Function. In Statistical analysis of the economic and social consequences of transition processes in Central-East European countries. - Krakow : Cracow University of Economics Press, 2009. ISBN 978-83-7252-457-7. ISSN 1899-6205, s. 41-49. VEGA 1/0437/08. 1/0437/08, VEGA, Kvantitatívne metódy v stratégii šesť sigma.
    article

    article

  7. MLÁKAY, Jozef et al. Tovaroznalectvo II : nepotravinárske produkty. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 312 s. ISBN 978-80-225-2727-9. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]
    book

    book

  8. FÜZYOVÁ, Ľubica - LÁNIKOVÁ, Denisa. Využitie netrhových metód hodnotenia životného prostredia. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1336-3301, 2008, roč. 5, č. 2, s. 7-18.
    article

    article

  9. BAČO, Tomáš - VASILOVÁ, Michaela. Model "4C" v marketingu vysokých škôl. In Marketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1, s. 147-158.
    article

    article

  10. TEREK, Milan. Conflicting Objectives and Additive Utility Function. In Strategijski menadžment : časopis za strategijski menadžment i sisteme podrške strategijskom menadžmentu. - Subotica : University of Novi Sad, 2006. ISSN 0354-8414, 2006, god. 11, broj 1-2, s. 58-61.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.