Search results
- MÁRTONOVÁ, Renáta. Selekčný jazyk v knižnično-informačnom systéme SEK. In Komunikácia v knižnično-informačných systémoch vo sfére vysokoškolského vzdelávania : zborník z medzinárodnej konferencie. Bratislava 15. marec 2001. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2001. ISBN 80-225-1504-3, s. 71-79.
- MÁRTONOVÁ, Renáta. Dopyt po ekonomických informáciách a ich ponuka v prostredí knižnično-informačného systému SEK. In SEK v toku ekonomických informácií v Slovenskej republike : zborník z odborného seminára pri príležitosti 30. výročia SYSTÉMU EKO-INDEX. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2000. ISBN 80-225-1521-3, s. 7-16.
- MÁRTONOVÁ, Renáta. Východiská a prístupy k spracovaniu odbornej terminológie v knižnično-informačnom systéme SEK. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 10-17.
- KRAUSOVÁ, Darina. Slovník ekonomických termínov ako komunikačný a selekčný prostriedok v prostredí IKIS SEK. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 7-9.
- BABKA, Michael. Marketing a informace spolu těsně souvisejí. In MAA '91: mechanizace a automatizace administrativy, 1991, roč. 31, č. 2, s. 47-49.