Search results

Records found: 16  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003216 xcla^"
  1. GÚČIK, Marián. Zameranie na zákazníka v cestovnom ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660, 2016, roč. 49, č. 3, s. 184-188.
    article

    article

  2. LATIAKOVÁ, Ivana. Keď sa vám marketing lepí na päty. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 6-7, s. 86-88.
    article

    article

  3. CSIKÓSOVÁ, Adriana - ANTOŠOVÁ, Mária - ČULKOVÁ, Katarína. Strategy in Direct and Interactive Marketing and Integrated Marketing Communications. - Registrovaný: Web of Science. In World Conference on Educational Sciences. Procedia Social and Behavioral Sciences : 5th World Conference on Educational Sciences : 5-8 February 2013, Sapienza University of Rome, Italy. - Amsterdam : Elsevier, 2014. ISSN 1877-0428, 2014, vol. 116, pp. 1615-1619. VEGA 1/0270/08.
    article

    article

  4. KMEŤOVÁ, Lenka. Marketing budúcnosti. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 12, s. 16-18.
    article

    article

  5. VADKERTIOVÁ, Andrea. Využitie marketingovej komunikácie v interakcii univerzít a podnikov. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 254-259.
    article

    article

  6. VIESTOVÁ, Kristína. City marketing a marketing obchodu. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 297-302. VEGA 2/0091/09.
    article

    article

  7. KRETTER, Anton - MIRZ, Michal - KLEINOVÁ, Katarína. Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy. In Agricultural economics. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X, 2008, vol. 54, no. 10, s. 498-503. Available on Internet: <http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/02476.pdf>
    article

    article

  8. ĎAĎO, Jaroslav - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka - KOSTKOVÁ, Miroslava. Marketing služieb. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2006. ISSN 1335-9568, 2006, roč. 13, č. 6-7, s. 192-212.
    article

    article

  9. TOMAN, Miloš. Marketingová komunikace otevřené firmy. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 10, s. 46 [čes. časť].
    article

    article

  10. PANEC, Zdeněk. Interaktivní management - od dohadů k efektivní komunikaci. In Bankovnictví : měsíčník HN. - Praha : Economia, 2003. ISSN 1213-4273, 39, roč. 11, č. 9 (2003.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.