Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003217 xpca^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KORČOKOVÁ, Marína - OŽVOLDOVÁ, Katarína. Interný a personálny marketing. Recenzovali: Viera Čihovská, Marta Pavliková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 221 s. [13,30 AH]. ISBN 978-80-225-4977-6. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    Interný a personálny marketing

    book

  2. VAŠKOVÁ, Linda. Working Environment and Job Satisfaction Enhancing Employee’s Motivation and Productivity via Smart Office Devices. In MERKÚR 2019. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4657-7, s. 267-273 online. KEGA 016EU-4/2019.
    article

    article

  3. HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand. Integration of the Circular Economy System Into the Company Operation. In Digitalization & Smart Green (R)evolution. International Scientific Conference. Digitalization & Smart Green (R)evolution : The Proceedings of the International Scientific Conference, 15th–16th November 2018, (Bratislava, Slovakia). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4588-4, pp. 48-55. VEGA 1/0380/17.
    article

    article

  4. ŠTEFKO, Róbert et al. Úvod do marketingu služieb. Recenzovali: Nora Štangová, Zoltán Rózsa. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2012. 106 s. [5,3 AH]. ISBN 978-80-89568-35-2.
    book

    book

  5. HANULÁKOVÁ, Eva - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Poradenstvo v oblasti interného marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 193-202. VEGA 1/0333/11, VEGA 1/0047/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  6. LIESKOVSKÁ, Vanda - BAČO, Tomáš - GAZDA, Vladimír. Špecifiká marketingu vo verejnej správe. In Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2009. ISSN 1335-7182, 2009, roč. 10, č. 1, s. 93-101.
    article

    article

  7. MATULČÍKOVÁ, Marta. Marketing vzdelávacej inštitúcie. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2007. ISSN 1336-9849, 2007, č. 4, s. 7-10.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.