Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004151 xpca^"
  1. SZARKOVÁ, Miroslava. Komunikácia v manažmente. Recenzentky Marta Matulčíková, Rozália Sulíková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 210 s. [13,92 AH]. ISBN 978-80-225-3853-4. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    book

    book

  2. SZARKOVÁ, Miroslava. Forms of Communication in the Process of Improving Education. In Quality management system of universities an the quality of education. - Baja : Eötvös József College, 2012. ISBN 978-963-7290-95-4, s. 103-106.
    article

    article

  3. SZARKOVÁ, Miroslava. Komunikácia v manažmente. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 268 s. [13,309 AH]. ISBN 978-80-225-3251-8. [Copy count : 15, currently available 12, at library only 2]
    book

    book

  4. VOKOUNOVÁ, Dana. Modely presviedčania. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-9. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  5. MESÁROŠOVÁ, Margita et al. Manažérske kompetencie pre znalostnú spoločnosť. Košice : Vydavateľstvo VÚSI, spol. s r. o., 2010. 297 s. [16 AH]. Ekonómia a manažment. ISBN 978-80-89338-06-1.
    book

    book

  6. GAŽOVÁ ADAMKOVÁ, Hana. Nástroje marketingovej komunikácie. Recenzenti: Mikuláš Šupín ... [ et al. ]. In Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., Zvolen, 2009. ISBN 978-80-89241-33-0, s. 64-67.
    article

    article

  7. GAŽOVÁ ADAMKOVÁ, Hana. Persuázia ako komunikačný nástroj. In Nové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Smolenice, 21. - 22. november 2007. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2008. ISBN 978-80-8105-006-0, s. 11-13. VEGA 1/4591/07.
    article

    article

  8. ADAMKOVÁ, Hana. Úspešné presviedčanie. In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2002. ISSN 1335-9266, 2002, roč. 6, č. 6, s. 36.
    article

    article

  9. SZARKOVÁ, Miroslava. Persuázia : Kapitolky z psychológie marketingu. In IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. - Bratislava : INFORMEX, 1996, 1996, roč. 7, č. 2-3, s. 36.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.