Search results

Records found: 121  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004571 xpca^"
  1. KNÍŽAT, Peter. Functional Linear Regression: a Case Study From the Food Industry. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 0323-262X, 2024, roč. 53, č. 1, s. 22-31. VEGA 1/0211/21, VEGA 1/0047/23.
    article

    article

  2. HRUŠOVSKÁ, Dana. The Influence of Perceived Value Factors on Overall Consumer Satisfaction. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 313-319. VEGA 1/0462/23.
    article

    article

  3. JANČIČKOVÁ, Lea - PAKŠIOVÁ, Renáta. R&D Projects Implemented in Food Enterprises Focused on Sustainability in the Slovak Republic. - Registrovaný: Scopus. In European Food and Feed Law Review. - Berlín : Lexxion Verlagsgesellschaft. ISSN 1862-2720, 2023, vol. 18, no. 1, pp. 31-36. VEGA 1/0089/23.
    article

    article

  4. GONDÁROVÁ, Jana - VARGOVÁ, Emese - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Zmeny nákupného správania spotrebiteľov v segmente biopotravín spôsobené vplyvom pandémie Covid-19. In Významné aspekty udržateľného rozvoja : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5002-4, s. 21-29. VEGA 1/0398/22.
    article

    article

  5. IVANČÁKOVÁ, Jaroslava. Food Risk Management in Terms of Sustainable Consuption and Production. In Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production II. : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2021. ISBN 978-80-210-7681-5, pp. 75-83 online. VEGA 1/0708/20. 1/0708/20, VEGA, Sociálno-ekonomické determinanty trvalo udržateľnej spotreby a výroby z hľadiska vplyvu na výkonnosť a konkurencieschopnosť podnikov.
    article

    article

  6. DZUROVÁ, Mária - HRUŠOVSKÁ, Dana - KAPSDORFEROVÁ, Zuzana. Challenges and Opportunities for Food Producers in the 21st Century : Scientific Monograph. Reviews: Denisa Čiderová, Daniela Hupková. 1st Edition. Ljubljana : Verlag Dashöfer, 2021. 161 s. [8,05 AH]. KEGA 002EU-4/2019. ISBN 978-961-6869-69-0. 002EU-4/2019, KEGA, Integrácia a systematizácia výsledkov vedeckovýskumnej činnosti v oblasti ochrany spotrebiteľa, s primárnou orientáciou na potravinovú bezpečnosť, za účelom modelovania adekvátneho spotrebiteľského správania. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  7. ČECH, Ľubomír - ONDRIAŠ, Juraj. Islamské ekonomické myslenie vo vybraných krajinách ázijského kontinentu. Recenzenti: Rastislav Kazanský, Michael Augustín. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 154 s. [7,81 AH]. VEGA 1/0490/19. ISBN 978-80-225-4923-3. [Copy count : 37, currently available 35, at library only 2]
    book

    book

  8. LACKOVÁ, Alica. Spotrebiteľský prístup k dizajnu a ekológii obalov potravinárskych výrobkov. In Desire. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire. Design and Research in Business : Proceedings of the of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4705-5, s. 62-69 online. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  9. STANKOVÁ, Monika. Identifikácia závislosti medzi vybranými demografickými ukazovateľmi a na zdravie orientovaným nákupným správaním spotrebiteľov. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020. medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 15.12.2020 Bratislava, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4725-3, s. 84-91.
    article

    article

  10. ANDREJOVSKÝ, Pavol. Podpora sociálneho podnikania a udržateľná produkcia potravín. In Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko-manažérske aspekty súčasného podnikania. vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko - manažérske aspekty súčasného podnikania : recenzovaný zborník abstraktov z vedeckého workshopu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4707-9, s. 6 CD-ROM.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.