Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004926 xcla^"
  1. DANIŠOVÁ, Marcela. 3 jednoduché kroky ku skvelej online marketingovej kampani. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 74-76.
    article

    article

  2. PODRACKÁ, Katarína. Personalizovaný marketing a nové možnosti tlače. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2014. ISSN 1337-9798, 2014, roč. 6, č. Leto, s. 68-69.
    article

    article

  3. BRODSKÝ, Zdeněk. 3D reklama a net. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315, 2004, č. 2, s. 40-41.
    article

    article

  4. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 1, s. 65-72.
    article

    article

  5. BATÍKOVÁ, Nataša. Európska reklama v bilancii. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Marec 2000, č. 3, s. 26-27.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.