Search results

Records found: 24  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0005049 xcla^"
  1. VOLDÁN, Adam. Jak zkonstruovat zelený produkt podle ESG? In Pojistný obzor : odborný časopis českého pojišťovnictví. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2023. ISSN 2464-7381, 2023, č. 4, s. 38-41.
    article

    article

  2. LOUČANOVÁ, Erika - OLŠIAKOVÁ, Miriam. Determinanty ekologických inovácií. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2021. ISSN 1337-7094, 2021, č. 44, s. 20-24.
    article

    article

  3. LOUČANOVÁ, Erika - OLŠIAKOVÁ, Miriam. „Päť odtieňov zelenej“ z pohľadu segmentácie spotrebiteľov ekologických inovácií. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2021. ISSN 1337-7094, 2021, č. 43, s. 14-18.
    article

    article

  4. SLAŠŤANOVÁ, Nikola - LOUČANOVÁ, Erika - PALUŠ, Hubert. "Zelený" nákupný proces spotrebiteľa a jeho faktory v kontexte ekologických inovácií. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2021. ISSN 1337-7094, 2021, č. 43, s. 9-13.
    article

    article

  5. PLESNÍK, Ján - PLESNÍK, Matej. Obehové hospodárstvo v regionálnej samospráve Regionálne centrum obehového hospodárstva. In Grant Journal : vědecký časopis. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2021. ISSN 1805-0638, 2021, roč. 10, č. 2, s. 29-31.
    article

    article

  6. JADERNA, E. - OSTIN, V. Certified Product Buying Preferences Under the Influence of Covid-19. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944, 2021, roč. 16, č. 1, s. 46-54.
    article

    article

  7. LOUČANOVÁ, Erika. Analýza faktorov ovplyvňujúcich ekologické inovácie na mezo úrovni. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2020. ISSN 1337-7094, 2020, č. 41, s. 47-51.
    article

    article

  8. SLAŠŤANOVÁ, Nikola - LOUČANOVÁ, Erika - PALUŠ, Hubert. Inovácie v kontexte environmentálnych segmentačných modelov. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2020. ISSN 1337-7094, 2020, č. 41, s. 4-8.
    article

    article

  9. OLŠIAKOVÁ, Miriam. Postoj spotrebiteľa k vybraným aspektom ekologických inovácií. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2020. ISSN 1337-7094, 2020, č. 42, s. 67-70.
    article

    article

  10. MATIOVÁ, Veronika - MUSOVÁ, Zdenka. Selected Aspects of Environmentally Responsible Behaviour of Businesses in Slovakia. In Economics and Business Management in the 21st Century. International Scientific Conference. Economics and Business Management in the 21st Century : Proceedings from the 4th International Scientific Conference, 28th– 29th November, 2018, (Ostrava, Czech Republic). - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2019. ISBN 978-80-248-4279-0, s. 133-142.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.