Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0005809 xpca^"
  1. KITA, Pavol et al. Obchodná prevádzka : vybrané problémy. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 275 s. [17,1 AH]. ISBN 978-80-225-4349-1. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 3]
    book

    book

  2. PAVLIKOVÁ, Marta. Kľúčové faktory retailového mixu na zahraničných trhoch. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 399-408 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  3. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Rozhodovanie obchodníkov medzi privátnou značkou a značkou výrobcu. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. 180-186 CD-ROM.
    article

    article

  4. KISSOVÁ, Jana. Špecifiká dominantného postavenia obchodných reťazcov. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7, s. 124-134 [CD-ROM].
    article

    article

  5. KITA, Pavol. Obchodná prevádzka. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 227 s. [13,03 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3625-7. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti. [Copy count : 12, currently available 7, at library only 3]
    book

    book

  6. STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra - STRÁŽOVSKÁ, Helena. Analýza stanovísk zákazníkov k jednotlivým prvkom prevádzkového procesu COOP Supermarket. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732, 2004, roč. 3, č. 4, s. 79-90.
    article

    article

  7. LESÁKOVÁ, Dagmar. Trendy vo vianočných nákupoch. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2004. ISSN 1336-393X, 2004, roč. 4, č. 12, s. 10.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.