Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006190 xkni^"
  1. Skúsenosti, ktoré získala Európska komisia pri vývoji druhej generácie Schengenského informačného systému (SIS II) : osobitná správa č. 3 : (podľa článku 287 ods. 4 druhého pododseku ZFEÚ). Luxemburg : Úrad pre vydávanie publikácií Európskej únie, 2014. 58 s. ISBN 978-92-9241-949-3. ISSN 1831-0931. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. SCHMIDT, Marcus J. - HOLLENSEN, Svend. Marketing research : an international approach. Harlow : Financial Times/Prentice Hall, 2006. 613 s. ISBN 0-273-64635-4. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. FREDERICK, Howard H. Global Communication and International Relations. 1. ed. Belmont : Wadsworth Publ. Co., 1993. 287 s. ISBN 0-534-19344-7. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.