Search results

Records found: 110  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0006633 xpca^"
  1. NOVÁK, Marcel. Banking Union. In Grant Journal : vědecký časopis. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 1805-0638, 2018, roč. 7, č. 1, s. 70-74 online. VEGA 1/0975/15. 1/0975/15, VEGA, Makroekonomické a mikroekonomické prejavy a dôsledky inflácie a deflácie.
    article

    article

  2. TKÁČ, Michal, ml. - DELINA, Radoslav. Digital Single Market Innovation. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy. Interdisciplinary information management talks. IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy : [proceedings] : 25th interdisciplinary information management talks : 6.-8.9.2017, Poděbrady, Czech Republic. - Linz : Trauner Verlag Universität, 2017. ISBN 978-3-99062-119-6, pp. 235-244 online. VEGA 1/0807/16.
    article

    article

  3. KLÉZL, Vojtěch - PAWLASOVÁ, Pavlína - DELINOVÁ, Alena. Procuring Commodities through E-auctions: Results and Specifics. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy. Interdisciplinary information management talks. IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy : [proceedings] : 25th interdisciplinary information management talks : 6.-8.9.2017, Poděbrady, Czech Republic. - Linz : Trauner Verlag Universität, 2017. ISBN 978-3-99062-119-6, pp. 245-252 online. VEGA 1/0807/16.
    article

    article

  4. ČIHOVSKÁ, Viera. Dynamický rozvoj súčasných európskych maloobchodných trhov. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 0323-262X, 2017, roč. 46, č. 4, s. 369-384. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    article

    article

  5. ČIHOVSKÁ, Viera. Factors and determinants of the European marketing. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 7-11 CD ROM.
    article

    article

  6. KAHANEC, Martin - ZIMMERMANN, Klaus F. EU Post-enlargement Migration and the Great Recession: Lessons and Policy Implications. In Labor migration, EU enlargement, and the great recession. - Berlin : Springer, 2016. ISBN 978-3-662-45319-3, pp. 419-445 [2 AH].
    article

    article

  7. BITTMANNOVÁ, Bianka. Trade Creation and Trade Diversion in the European Union after Creation of Single Market. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Applied Economic Sciences. - Craiova : Spiru Haret University. ISSN 2393-5162, 2016, vol. 11, no. 6, pp. 1176-1184 online.
    article

    article

  8. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Vznik a charakteristika spoločnej poľnohospodárskej politiky. In Stav a perspektívy rozvoja trhu potravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku : spoločenská poľnohospodárska politika EÚ. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016, s. 7-12 [7,79 NS] online. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  9. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Správanie sa spotrebiteľov na európskom trhu potravín. In Stav a perspektívy rozvoja trhu potravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku : spoločenská poľnohospodárska politika EÚ. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016, s. 24-26 [4,20 NS] online. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  10. HRUŠOVSKÁ, Dana - MATUŠOVIČ, Martin. Podnikanie v rámci jednotného európskeho trhu. In Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4279-1, s. 215-221 CD-ROM. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.