Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0007066 xpca^"
  1. MATKOVČÍKOVÁ, Natália. Výchova a vzdelávanie v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. In Societas et iurisprudentia : medzinárodný internetový vedecký časopis. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2014. ISSN 1339-5467, 2014, roč. 2, č. 3, s. 144-153 online. VEGA 1/0053/12. 1/0053/12, VEGA, Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien.
    article

    article

  2. NEUPAUEROVÁ, Zuzana. Centrá voľného času zavádzajú verejnosť. In Škola efektívne- úspešné riadenie Vašej školy. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1339-3146, 17.4.2013, [s. 1], [1, 126 NS] online. Available on Internet: <http://www.skolaefektivne.sk/33/centra-volneho-casu-zavadzaju-verejnost-uniqueiduchxzASYZNbZPksWr5xNIIoNSkSUNKlxAg_rzFJ8D5c/?query=centr%E1+vo%B5n%E9ho+%E8asu+zav%E1dzaj%FA+verejnos%BB&serp=1>
    article

    article

  3. NEUPAUEROVÁ, Zuzana. Financovanie záujmových aktivít detí v roku 2013. In Škola efektívne - úspešné riadenie Vašej školy. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1339-3146, 22.2.2013, [s. 1], [1,811 NS] online. Available on Internet: <http://www.skolaefektivne.sk/33/financovanie-zaujmovych-aktivit-deti-v-roku-2013-uniqueiduchxzASYZNbZPksWr5xNIPay_QAAChJvDDulZX7UDBY/?query=financovanie+z%E1ujmov%FDch+aktiv%EDt+det%ED+v+roku&serp=1>
    article

    article

  4. DUDOVÁ, Iveta - POLONYOVÁ, Simona. Ekonómia vzdelávania : semináre a cvičenia. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 197 s. [9,598 AH]. ISBN 978-80-225-3375-1. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]
    book

    book

  5. LATTOVÁ, Barbora. Vývoj spotrebiteľskej výchovy a jej súčasný stav vo svete a na Slovensku. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 199-205. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.