Search results
- SHENG, T.Y. Complete demand systems of food in Malaysia. In Agricultural economics. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X, 2008, vol. 54, no. 10, s. 467-475.
- STANKOVIČOVÁ, Iveta. Rozhodovacie stromy v marketingových analýzach. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, marec 2005, roč. 4, č. 1, s. 105-111.
- BAYUS, B.L. The consumer durable replacement buyer. In Journal of Marketing, 1991, roč. 55, č. 1, s. 42-51.
- BOROWIECKI, R. - CHOMATOWSKI, S. Jak badac zewnetrzne warunki przedsiebiorstwa prywatyzowanego? In Ekonomika i organizacja przedsiebiorstwa, 1991, roč. 42, č. 8, s. 4-7.
- WIRL, F. Dynamic demand, consumers' expectations and monopolistic resource extraction: an application to OPEC pricing policies. In Empirical Economics, 1991, roč. 16, č. 4, s. 379-400.
- MEGNA, R.H. - LEE, T.H. Estimation of the demand for local public education under a kinked budget constraint. In The Review of Economics and Statistics, 1990, roč. 72, č. 4, s. 596-602.
- CUTHBERTSON, K. - RICHARDS, P. An econometric study of the demand for first and second class inland letter services. In The Review of Economics and Statistics, 1990, roč. 72, č. 4, s. 640-648.