Search results

Records found: 786  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0007368 xpca^"
  1. MURIN, Viliam. Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management. In EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 175-186.
    article

    article

  2. DUFWENBERG, Martin et al. Honesty in the City. - Registrovaný: Scopus. In Games and Economic Behavior. - Orlando : Academic Press. ISSN 0899-8256, May 2023, vol. 139, pp. 15-25.
    article

    article

  3. BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Trendy v digitálnom marketingu. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 17-23. KEGA 029EU-4/2022.
    article

    article

  4. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - KOSANIĆ, Lenka - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Enhancing Sustainability: Evaluating the Deposit Return System for PET Bottles and Aluminium Cans in Slovakia - Insights from Retail Chain Employees and a Food Wholesaler Owner. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 41-48. VEGA 1/0398/22, KEGA 030EU-4/2022.
    article

    article

  5. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína - WEISS, Roland. Marketingové nástroje vybranej spoločnosti. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) : Reviewed Proceeding of Contributions from an 23. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5132-8, s. 51-66. ITMS 3131011T564.
    article

    article

  6. BURZOVÁ, Simona. Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 42-49. KEGA 030EU- 4/2022.
    article

    article

  7. CHOMOVÁ, Katarína. The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 31-40. VEGA 1/0398/22.
    article

    article

  8. DONOVALOVÁ, Alena - BREZINA, Ivan, ml. Udržateľnosť módneho priemyslu v kontexte podpory značiek šetrných k životnému prostrediu. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 21-30. VEGA 1/0398/22.
    article

    article

  9. BARKÓCIOVÁ, Miroslava - IVANIČKOVÁ, Mariana. Analýza využitia vybraných zložiek umelej inteligencie v krajinách Európskej únie. In Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii. Medzinárodný vedecký workshop. "Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii VI" : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodného vedeckého workshopu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5129-8, s. 4-11.
    article

    article

  10. ORESKÝ, Milan. Artificial Intelligence Usage in Marketing Today and in the Future. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 74-96. VEGA 1/0354/22.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.