Search results
- Inovácie marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 21. apríla 2008, Bratislava. Zborník zostavili: Miroslav Mariaš, Andrej Miklošík. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 78 s. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2599-2. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
- ČIHOVSKÁ, Viera. Kam kráča európsky maloobchod. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 12-17. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
- MARIAŠ, Miroslav. Moderné marketingové a obchodné riešenia. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 121-126. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
- VOJTEKOVÁ, Viera. Aktuálne trendy rozvoja marketingu. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 157-159. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
- DZUROVÁ, Mária. Inovácie ako konkurenčná výhoda v logistike. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 54-58. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
- LITOMERICKÝ, Juraj. Nové trendy vo vývoji kultúry na Slovensku z hľadiska estetického a hodnotového. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 67-70.
- Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 166 s. VEGA 1/2639/05. ISBN 80-225-2242-2. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- BUHA, Anita - FILIPOVIČ, Sanela. Výber outsourcingu na riadenie bankových finančných tokov - AHP metóda. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 18-23.
- FRANCOVÁ, Zuzana. Nástroje podpory a bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 67-73. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
- ČIMO, Jozef - OTRUBČÁK, Peter. Supporting European innovation at regional level. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 31-38. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.