Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0022902 xcla^"
  1. HORVÁTH, Karol - KRÁL, M. Teória pre prax: modely rozhodovacích procesov : Ich použitie umožňuje podporu správnych rozhodnutí v najrôznejších oblastiach života. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 2, s. 1.
    article

    article

  2. HORVÁTH, Karol. Ako pripraviť marketingový plán v oblasti malého a stredného podnikania. In Trend, 1994, roč. 4, č. 48, s. 17.
    article

    article

  3. HORVÁTH, Karol. Na medzinárodné obchodné rokovania s diplomatkou vedomostí a zručností : Správny partner vie presvedčiť, pritom sám ostáva neutrálny. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 21.
    article

    article

  4. HORVÁTH, Karol. Marketing for success - po austrálsky : George Pazman a John Scales na Ekonomickej univerzite. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 45.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.