Search results

Records found: 11  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0028949 xcla^"
  1. SPIŠÁK, Robert. [Strategický marketingový manažment]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 60. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. - ISBN 80-968904-8-4.
    article

    article

  2. MESÁROŠ, Ľudovít. Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: Sprint vfra 2001, 337 s. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 3, s. 394-395. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Bratislava : Sprint vfra, 2001. - ISBN 80-88848-90-3.
    article

    article

  3. MARIAŠ, Miroslav. Obchodná terminológia a informačné technológie obchodných činností. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 77-81.
    article

    article

  4. MARIAŠ, Miroslav. Potreba systémov na podporu marketingového rozhodovania. In Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. ISSN 1211-5622, 1998, roč. 9, č. 4, s. 15-17.
    article

    article

  5. MARIAŠ, Miroslav. Spájajte informačný systém firmy s burzovými informáciami. In Burza : Mesačník Burzy cenných papierov v Bratislave. ISSN 1335-1435, 1998, č. 5, s. 13.
    article

    article

  6. MARIAŠ, Miroslav. Globalizácia trhov a informácie. In IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. - Bratislava : INFORMEX, 1996, 1996, roč. 7, č. 4-5, s. 38.
    article

    article

  7. MARIAŠ, Miroslav. Možnosti počítačovej integrácie obchodných činností. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1996. ISBN 0323-262X. ISSN 0323-262X, 1996, roč. 25, č. 2, s. 177-184.
    article

    article

  8. MARIAŠ, Miroslav. Príspevok k teórii obchodných činností. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035, 1996, roč. 44, č. 4, s. 322-333.
    article

    article

  9. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Koncepcia činnosti marketingového útvaru vo firme. In Ekonomický časopis = Journal of economics, 1994, roč. 42, č. 9, s. 682-692.
    article

    article

  10. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Podmienka zrýchlenia reakcie na požiadavky trhu. Vhodné prepojenie informácií. In Praktická škola marketingu, 1993, roč. 3, č. 8, s. 19-22.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.