Search results

Records found: 15  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0028949 xkni^"
  1. ŠPAVELKO, Rastislav. Marketingová aplikácia manažmentu znalostí v podmienkach globálnej ekonomiky : dizertačná práca. Škol. Miroslav Mariaš. Bratislava, 2006. 166 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. MARIAŠ, Miroslav. Informačné systémy marketingu. Bratislava : Ekonóm, 2002. 172 s. ISBN 80-225-1638-4. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  3. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Manažment obchodnej firmy. 2. vyd. Bratislava : Ekonóm, 2002. 246 s. ISBN 80-225-1594-9. [Copy count : 12, currently available 11, at library only 1]
    book

    book

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Bratislava : Sprint vfra, 2001. 339 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-90-3. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  5. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Manažment obchodnej firmy. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2000. 245 s. ISBN 80-225-1204-4. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
    book

    book

  6. MARIAŠ, Miroslav. Informačné systémy marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 157 s. ISBN 80-225-1345-8. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  7. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Inovačná stratégia firmy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 179 s. ISBN 80-225-1099-8. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  8. MARIAŠ, Miroslav. Informačné systémy v marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 118 s. ISBN 80-225-0922-1. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  9. MARIAŠ, Miroslav - ČIMO, Jozef. Inovácie vo firemnej stratégii. Bratislava : SPRINT, 1998. 190 s. ISBN 80-88848-29-6. [Copy count : 7, currently available 6, at library only 1]
    book

    book

  10. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Marketingový manažment : vybraté časti - techniky marketingového manažmentu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 175 s. ISBN 80-225-0999-X. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.