Search results
- HILKER, Claudia - ZAJKO, Marián. ROI of social media marketing in insurance in Germany. In Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2014. ISSN 1336-7420, 2014, roč. 10, č. 3, s. 237-242.
- ZAJKO, Marián. Slovak SME´s and their possibilities of international collaboration in R&D and innovations. In Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2014. ISSN 1336-7420, 2014, roč. 10, č. 5, s. 56-65.
- ZAJKO, Marián. Skúsenosti z využitia metódy prípadových štúdií vo výučbe podnikateľstva v informačných technlológiách. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420, 2009, roč. 5, č. 4, s. 116-122.
- ZAJKO, Marián. Výučba podnikateľstva na Harvard Business School. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2008. ISSN 1336-7420, 2008, roč. 4, č. 3, s. 61-72.
- ZAJKO, Marián. Orientácia na podnikateľstvo vo výučbe Oddelenia ekonómie a manažmentu podnikania Ústavu manažmentu na FEI Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2008. ISSN 1336-7420, 2008, roč. 4, č. 3, s. 91-101.
- ZAJKO, Marián. Vývoj integrácie informačných systémov podnikov. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2007. ISSN 1336-3514, 2007, roč. 5, č. 1, s. 231-243.