Search results

Records found: 15  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0034165 xkni^"
  1. MATEIDES, Alexander - ČIERNA, Helena. Audity v manažérstve kvality. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2009. 134 s. ISBN 978-80-8083-795-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. MATEIDES, Alexander. Manažérstvo kvality : história, koncepty, metódy. Bratislava : EPOS, 2006. 751 s. ISBN 80-8057-656-4. [Copy count : 5, currently available 3, at library only 2]
    Manažérstvo kvality

    book

  3. MATEIDES, Alexander - ZÁVADSKÝ, Ján. Ako zaviesť systém riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2001 v organizácii. Bratislava : EPOS, 2005. 217 s. ISBN 80-8057-632-7. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  4. MATEIDES, Alexander - STYK, Oto - KUČERA, Milan. Od kontroly cez ISO 9000 k TQM. Bratislava : EPOS, [2005]. 319 s. ISBN 80-8057-094-9. [Copy count : 3, currently available 1, at library only 2]
    Od kontroly cez ISO 9000 k TQM

    book

  5. MATEIDES, Alexander - STRAŠÍK, Anton. Manažérstvo kvality. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2004. 254 s. ISBN 80-8055-906-6. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. MATEIDES, Alexander - ĎAĎO, Jaroslav. Manažérstvo kvality služieb. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2004. 190 s. ISBN 80-8055-888-4. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  7. MATEIDES, Alexander - ĎAĎO, Jaroslav. Služby : teória služieb : marketing služieb : kvalita v službách : služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi. Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, 2002. 750 s. ISBN 80-8057-452-9. [Copy count : 3, currently available 1, at library only 1]
    Služby

    book

  8. MATEIDES, Alexander - ĎAĎO, Jaroslav. Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania : metódy. 2. diel. Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, 2000. 255 s. ISBN 80-8057-224-0. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania

    book

  9. MATEIDES, Alexander. Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : koncepty a skúsenosti. 1. diel. Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 1999. 270 s. ISBN 80-8057-113-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia

    book

  10. MATEIDES, Alexander. Technika a technológia služieb. 1. vyd. Bratislava : VŠE, 1989. 345 s. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.