Search results

Records found: 42  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0048800 xcla^"
  1. ŠTENSOVÁ, Antónia - NÔTOVÁ, Ivana. Vlastná značka maloobchodníka na slovenskom trhu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, jún 2006, roč. 5, č. 2, s. 103-109.
    article

    article

  2. STRÁŽOVSKÁ, Helena. [Marketing v politike]. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, marec 2006, roč. 5, č. 1, s. 130-131. Recenzia na: Marketing v politike / Antónia Štensová, Vladimír Pčolinský. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. - ISBN 80-225-2074-8.
    article

    article

  3. ŠTENSOVÁ, Antónia. Financovanie franchisingového podnikania. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska. ISSN 1335-0900, Január 2004, roč. 12, č. 1, s. 18-20.
    article

    article

  4. LABSKÁ, Helena. Vývojové zmeny v komunikácii politickej kampane. In Marketing v politike II : zborník z konferencie. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. ISBN 80-89202-01-2, s. 32-36.
    article

    article

  5. ŠTENSOVÁ, Antónia. Postavenie a úloha bánk vo franchisingu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, september 2003, roč. 2, č. 3, s. 59-64.
    article

    article

  6. ŠTENSOVÁ, Antónia. Postavenie a úloha bánk vo franchisingu. In Acta academica karviniensia. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2003. ISSN 1212-415X, 2003, č. 2, s. 198-204.
    article

    article

  7. ŠTENSOVÁ, Antónia. Značka motivuje k nákupu. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266, 2003, roč. 7, č. 12, s. 30-31.
    article

    article

  8. ŠTENSOVÁ, Antónia. Ako predať nápad. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266, 2003, roč. 7, č. 12, s. 41.
    article

    article

  9. ŠTENSOVÁ, Antónia. Franchising - moderná forma spolupráce. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266, 2003, roč. 7, č. 9, s. 26-27.
    article

    article

  10. ŠTENSOVÁ, Antónia. Prví to majú ťažšie. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2002. ISSN 1335-2008, jún 2002, roč. 7, č. 6, s. 33.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.