Search results

Records found: 52  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0048949 xkni^"
  1. ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 144 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. MESÁROŠOVÁ, Katarína. Spokojnosť, dôvera a lojalita v procesoch nákupného rozhodovania : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 148 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. BIKÁROVÁ, Eva. Nástroje a metódy marketingového manažmentu v stratégiách rozvoja vysokých škôl : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2018. 174 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. 1st edition. Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018. CD-ROM [1500 s.]. ISBN 978-602-72911-5-7. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  5. MASÁROVÁ, Marína. Pozícia značky na trhu - brand manažment : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2014. 124 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. MAYER, Phillip. Das Anti-counterfeiting Managementsystem zur Aufdeckung, Abwehr und Bekämpfung von Produkt- und Markenpiraterie : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2012. 137 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. REHEIS, Markus. Internationale Marketeintrittsstrategien - der Einfluss der Markenstärke : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2011. 143 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. EDAMBA 2010. Medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 553 s. ISBN 978-80-225-2972-3. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  9. VAJSOCHROVÁ, Zora. Determinanty a kvalitatívne miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov : dizertačná práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2009. 169 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  10. EDAMBA 2009. Medzinárodná vedecká konferencia doktorandov. EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2873-3. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    electonic book

    electonic book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.