Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0049010 xpca^"
  1. MARHEFKOVÁ, Martina - MARKOVIČ, Peter. Rating a ratingové škály používané ratingovými agentúrami. In Finančný manažment a controlling v praxi. - Bratislava : Iura Edition, 2011. ISSN 1337-7574, 2011, č. 9, s. 505-512.
    article

    article

  2. MARHEFKOVÁ, Martina. Vyhodnocovanie vnútropodnikového komunikačného prostredia - aktuálna požiadavka praxe. In Manažment 2005. Výskum a vzdelávanie v manažmente na univerzitách : zborník z vedeckého seminára, 2. - 3. júna 2005, Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita Bratislava, 2005, s. 1-6.
    article

    article

  3. MARHEFKOVÁ, Martina. Obchodné rokovania v kontexte vnútropodnikovej a mimopodnikovej komunikácie. In Marketing a obchod 2004. Rok európskej integrácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, november 2004. - Zvolen : Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva, Drevárska fakulta Technickej univerzity vo Zvolene, 2004. ISBN 80-89100-20-1, s. 160-163.
    article

    article

  4. MARHEFKOVÁ, Martina. Obchodné rokovania v kontexte marketingovej komunikácie. In Marketing a médiá, regionálny marketing : zborník z medzinárodného odborného seminára. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2004. ISBN 80-89034-82-9, s. 43-46.
    article

    article

  5. MARHEFKOVÁ, Martina - JURIKOVÁ, Benita. Krátka charakteristika stavu vnútropodnikovej komunikácie na Slovensku a metódy jej zisťovania. In Vedecká konferencia Katedry hospodárskej politiky NHF EU v Bratislave. Metodologické otázky systémovosti hospodárstva v úlohách teórie a spoločenskej praxe Slovenskej republiky 2002 : zborník z celoštátnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1818-2, s. 168-171.
    article

    article

  6. MARHEFKOVÁ, Martina. Vybrané problémy používania komunikačných nástrojov vnútropodnikovej komunikácie. In Mladý ekonóm 2003 : Vybrané problémy vstupu Slovenska do Európskej únie (zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie). - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave a Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISBN 80-968904-3-3, s. 76-79.
    article

    article

  7. MAJTÁN, Miroslav et al. Manažment : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 133 s. ISBN 80-225-1746-1. [Copy count : 12, currently available 10, at library only 1]
    book

    book

  8. MARHEFKOVÁ, Martina. Vplyv komunikačných nástrojov na kvalitu radenia podniku. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2003 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pri príležitosti 50. výročia jej založenia. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2003. ISBN 80-225-1759-3, s. 360-363.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.