Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0057474 xpca^"
  1. ZÁLESKÝ, Ivan. Tvorba internetových obchodov. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7, s. 393-396.
    article

    article

  2. GRANČIČOVÁ, Katarína et al. Odbytová stratégia : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 168 s. ISBN 978-80-225-2484-1. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
    book

    book

  3. ZÁLESKÝ, Ivan. Internetový marketing. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR. Vedecká konferencia. Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2364-6, s. 253-256.
    article

    article

  4. ZÁLESKÝ, Ivan. Webstránka ako nástroj propagácie. In Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9.
    article

    article

  5. ZÁLESKÝ, Ivan. Marketing a internetové obchody. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2007 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie FPM EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2382-0.
    article

    article

  6. MAJTÁN, Štefan et al. Odbytová stratégia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 289 s. ISBN 978-80-225-2252-6. [Copy count : 20, currently available 17, at library only 2]
    book

    book

  7. ZÁLESKÝ, Ivan. Využitie internetových obchodov v marketingu. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 161-165.
    article

    article

  8. ZÁLESKÝ, Ivan. Internet ako propagačný nástroj podniku. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2048-9, s. 187-189.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.