Search results
- ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. DPH - daň podnikateľskej hrôzy ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, júl 2003, roč. 10, č. 7, s. 11.
- ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Reklama - čítať ju alebo pozerať ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, júl 2003, roč. 10, č. 7, s. 54-55.
- ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta - MAZÁG, Martin. Červená pre peoplemetre ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, apríl 2003, roč. 10, č. 4, s. 54.
- ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Tender STV bez Telemeru. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, december 2002, roč. 9, č. 12, s. 68.
- ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Prichádza čas reality show ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, október 2002, roč. 9, č. 10, s. 51.
- ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Rokovania vrcholia. Tender je vyhlásený. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, september 2002, roč. 9, č. 9, s.46-47.
- ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Kde sa dvaja bijú... In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, júl 2002, roč. 9, č. 7, s. 46.
- ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Reklama v kábloch. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. september 2001, s. 56.
- HAPÁK, Pavel - ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Televízny trh v treťom tisícročí. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. január 2001, s. 44-46.
- ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Reklama v kábloch. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. august 2001, s. 46.