Search results
- KUČEROVÁ, Jana et al. Udržateľná konkurencieschopnosť cieľových miest cestovného ruchu. 1. vydanie. Banská Bystrica : DALI-BB, 2019. 138 s. ISBN 978-80-8141-221-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- GÚČIK, Marián et al. Marketing podnikov cestovného ruchu. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 248 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-812-6. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- Študentská vedecká aktivita 2018. Študentská vedecká aktivita 2018 : zborník prác študentov : 12. 4. 2018, [Banská Bystrica, Slovensko]. 1. vydanie. Banská Bystrica : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018. CD-ROM [80 s.]. ISBN 978-80-557-1401-1. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- MARÁKOVÁ, Vanda. Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 166 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-394-7. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
- MARÁKOVÁ, Vanda - ŠIMOČKOVÁ, Ivana. Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu. Recenzenti: Anna Križanová, Jaroslav Ďaďo. Banská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2015. 209 s. Studia oeconomica, 51. ISBN 978-80-557-1066-2. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- MARÁKOVÁ, Vanda. Finančné a nefinančné nástroje podpory podnikania v cestovnom ruchu. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2005. 185 s. Studia oeconomica, 28. ISBN 80-8083-166-1. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]