Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0066305 xpca^"
  1. NETRI, Branislav. Sociálny styk vytvára priestor pre vzťahy so zákazníkmi. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 272-275.
    article

    article

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Hronský Beňadik : NETRI, 2004. 264 s. ISBN 80-968904-8-4. [Copy count : 3, currently available 1, at library only 2]
    book

    book

  3. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Analýza pripravenosti slovenských podnikov na vstup do EÚ. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 23-25.
    article

    article

  4. NETRI, Branislav. Riadenie vzťahu so zákazníkom sa zakladá na znalostiach. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 52-55.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.