Search results

Records found: 10  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0066906 xkni^"
  1. Aplikácia princípov kruhovej ekonomiky na Slovensku : zborník vedeckých prác II z projektu VEGA 1/0705/19. Recenzenti: Alena Kusá, Martina Minárová, Ladislav Mura. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 195 s. ISBN 978-80-557-1920-7. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  2. MUSOVÁ, Zdenka. Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 135 s. Studia oeconomica 66. ISBN 978-80-557-1678-7. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

    book

  3. MATIOVÁ, Veronika. Environmentálna zodpovednosť vybraných trhových subjektov v globálnom ekonomickom prostredí : autoreferát dizertačnej práce. Školiteľ: Zdenka Musová. Banská Bystrica, 2019. 39 s. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  4. MUSOVÁ, Zdenka. Marketing finančných služieb. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2019. CD-ROM 108 s. ISBN 978-80-557-1669-5. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    electonic book

    electonic book

  5. Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II. : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2018. 279 s. ISBN 978-80-557-1452-3. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  6. Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. CD-ROM 218 s. ISBN 978-80-557-1346-5. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    electonic book

    electonic book

  7. MUSOVÁ, Zdenka. Bankový manažment a marketing : (vybrané kapitoly). Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2011. 71 s. ISBN 978-80-557-0188-2. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  8. MINÁROVÁ, Martina - MALÁ, Denisa. Strategický manažment. 1. vyd. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2011. 165 s. ISBN 978-80-557-0245-2. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  9. MUSA, Hussam - MUSOVÁ, Zdenka. Platobný styk : (vybrané kapitoly). Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2006. 116 s. ISBN 80-8083-299-4. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  10. MUSOVÁ, Zdenka. Spotrebiteľské poradenstvo a jeho uplatňovanie v SR : dizertačná práca. Školiteľ: Pavel Hraško. Bratislava, 2001. 147 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.