Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0066934 xcla^"
  1. FILO, Peter. Slovenská televízia: firma alebo úrad : Aj verejno-právna televízia je štandardná firma s príjmami a výdajmi. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 14, s. 9.
    article

    article

  2. FILO, Peter. Ako znížiť riziko pádu : Prieskum trhu - plánujeme, predvídame, - budúcnosť. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 33.
    article

    article

  3. FILO, Peter. Ani reklama nie je všemohúca : Ako na Slovensku rozdeliť päť Fordových dolárov? In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 24.
    article

    article

  4. FILO, Peter. Obchodné meno - základ úspechu : Kľúčová otázka nielen na začiatku úspešného podnikania. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 34.
    article

    article

  5. FILO, Peter. Ponuka z podnikateľskej kuchyne : Prvé kontakty s potenciálnym zákazníkom. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 36.
    article

    article

  6. FILO, Peter. Segmentácia trhu : Uspokojujeme vôbec niekoho potreby? In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 35.
    article

    article

  7. FILO, Peter. Dlhodobý cieľ a každodenná realita : Kľúčom od trinástej komnaty je organizovaný predaj. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 38.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.