Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0006688 xcla^"
  1. PEDERSENOVÁ, Ľubica. Kodaň - brána do Škandinávie. In Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. - Bratislava : Geo-servis, 2001, 2001, roč. 9, č. 2, s. 50-61.
    article

    article

  2. MICHÁLEK, Anton. Priestorové a iné významné aspekty rozvodovosti na Slovensku. In Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. - Bratislava : Geo-servis, 2001, 2001, roč. 9, č. 3, s. 121-125.
    article

    article

  3. GAJDOŠ, Alfonz. Sicília. In Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. - Bratislava : Geo-servis, 2001, 2001, roč. 9, č. 3, s. 114-120.
    article

    article

  4. MIŠÚNOVÁ, Ema. Cestovný ruch v karibskej oblasti na príklade ostrovov Trinidad a Tobago. In Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. - Bratislava : Geo-servis, 2001, 2001, roč. 9, č. 1, s. 17-22.
    article

    article

  5. ZAŤKOVÁ, Magda. Dánske mosty cez prielivy. In Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. - Bratislava : Geo-servis, 2001, 2001, roč. 9, č. 2, s. 62-70.
    article

    article

  6. LIPTÁK, Július. Hongkong - štyri roky po návrate do Číny. In Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. - Bratislava : Geo-servis, 2001, 2001, roč. 9, č. 1, s. 9-16.
    article

    article

  7. ZELENSKÝ, Konštantín. Štruktúra rastlinnej výroby Slovenskej republiky. In Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. - Bratislava : Geo-servis, 2001, 2001, roč. 9, č. 4, s. 161-165.
    article

    article

  8. MAZÚREK, Jaroslav. Alberta - najbohatšia provincia prériovej Kanady. In Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. - Bratislava : Geo-servis, 2001, 2001, roč. 9, č. 3, s. 105-113.
    article

    article

  9. HRADECKÝ, Jan - PÁNEK, Tomáš. Íránska islámská republika. In Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. - Bratislava : Geo-servis, 2001, 2001, roč. 9, č. 4, s. 154-160.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.