Search results

Records found: 34  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0006982 xcla^"
  1. KRAJČIOVÁ, Marta - KIŠOŇOVÁ, Eva. Podnikové procesy a norma ISO 9001:2000. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 1, s. 16-18.
    article

    article

  2. GRAMBLIČKOVÁ, Monika. Aplikácia nástrojov a metód manažérstva kvality pri budovaní TQM. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 1, s. 28-31.
    article

    article

  3. HORVÁTH, Ladislav. RCM2 - nový pohľad na manažérstvo základných prostriedkov v stredoeurópskom regióne. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 1, s. 34-37.
    article

    article

  4. HEMMI, Jürg B. Podnikateľská výnimočnosť: Realizácia podnikateľských cieľov. Preložila: Renáta Dzimková. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 1, s. 4-6.
    article

    article

  5. BALEK, Juraj. Vzťah manažérstva projektovania a manažérstva kvality projektu. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 1, s. 18-19.
    article

    article

  6. CHLUMSKÝ, Jiří. Kvalita a vzdelávanie dospelých. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 1, s. 40-41.
    article

    article

  7. ŠESTÁK, Milan. Firemná logistika vo vzťahu k TQM. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 2, s. 11-13.
    article

    article

  8. JEDLIČKA, Milan. Marketingová stratégia a jej nezastupiteľné miesto v systéme manažérstva kvality. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 2, s. 28-30.
    article

    article

  9. PETŘÍKOVÁ, Růžena. Knowledge management a novela norem ISO 9000:2000. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 2, s. 36-38.
    article

    article

  10. HRNČIAR, Miroslav. Diagram hodnotového riadenia - efektívny nástroj priemetu požiadaviek zákazníka do produktu. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2001, 2001, roč. 9, č. 3, s. 21-24.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.