Search results

Records found: 14  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0007116 xkni^"
  1. VOLOŠIN, Martin. Strategický manažment podniku. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2003. 204 s. ISBN 80-225-1628-7. [Copy count : 9, currently available 8, at library only 1]
    book

    book

  2. BALÁŽ, Peter - VERČEK, Peter. Globalizácia a nová ekonomika. Bratislava : Sprint vfra, 2002. 175 s. ISBN 80-89085-06-7. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  3. SRŠŇOVÁ, Jana. Marketingové nástroje medzinárodne činného podniku. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002. 128 s. ISBN 80-225-1491-8. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
    book

    book

  4. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Spoločenský marketing. Recenzovali: Kornélia Richterová, Zuzana Pokojná. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 222 s. ISBN 80-225-1409-8. [Copy count : 13, currently available 12, at library only 1]
    book

    book

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Bratislava : Sprint vfra, 2001. 339 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-90-3. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  6. MARIAŠ, Miroslav. Informačné systémy marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 157 s. ISBN 80-225-1345-8. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  7. LIPIANSKA, Júlia. Cena v marketingu : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1999. 93 s. ISBN 80-225-1085-8. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  8. REMIŠOVÁ, Anna. Manažérska etika. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 187 s. ISBN 80-225-1121-8. [Copy count : 5, currently available 3, at library only 2]
    book

    book

  9. REMIŠOVÁ, Anna. Podnikateľská etika v praxi - cesta k úspechu. Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 1999. 288 s. ISBN 80-8057-106-6. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  10. MARIAŠ, Miroslav - ČIMO, Jozef. Inovácie vo firemnej stratégii. Bratislava : SPRINT, 1998. 190 s. ISBN 80-88848-29-6. [Copy count : 7, currently available 6, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.