Search results
- TOMLEIN, Peter. Včasná prevencia šetrí náklady. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 3, s. 32-33.
- TOMLEIN, Peter. Zvládnuť celý reťazec. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 2, s. 24-25.
- KRKOŠOVÁ, Danuša. Čo s reklamovaným tovarom? In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 2, s. 34-35.
- VOJTKOVÁ, Viera. Nie je voda ako voda : bohatstvo spod zeme - tekuté a číre. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 4, s.14-15.
- KOSTOLANSKÝ, Rudolf. Menšie riziká - väčšia konkurencieschopnosť. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 5, s. 34-35.
- Nároky európskeho zákazníka. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 6, s. 28-29.
- Kto ovládne svetový trh potravín? In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 9, s. 12-13.
- MALÁROVÁ, Viera - MIHULKA, Stanislav. Pracie a čistiace prostriedky. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 9, s. 16-18.
- MALÁROVÁ, Viera. Mráz dokáže zastaviť čas. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 9, s. 20-21.
- DRGONCOVÁ, Jana - MALÍKOVÁ, Katarína. Príjemca reklamy sa môže brániť. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 9, s. 34-35.