Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0018437 xcla^"
  1. URBAN, Eduard. K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 23-26.
    article

    article

  2. URBAN, Eduard. Adaptácia metodiky marketingu v súvislosti s nástupom globálnych médií. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 5-18.
    article

    article

  3. URBAN, Eduard. Tendencie v stratégii medzinárodného marketingu. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 19-22.
    article

    article

  4. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na fenomén Corporate Identity : vybrané aspekty, aplikácia na slovenské podnikateľské prostredie. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 27-52.
    article

    article

  5. ROSENBERG, Miloslav. Uplatňovanie Competitive Intelligence v marketingu slovenských podnikateľských subjektov pri zvyšovaní konkurencieschopnosti v globálnom konkurenčnom prostredí. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 80-97.
    article

    article

  6. KOPRLOVÁ, Jana. Formy angažovanosti nemeckých a rakúskych výrobcov hmotných statkov na slovenskom trhu. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 53-79.
    article

    article

  7. PISTOVIČ, Juraj - URBAN, Eduard. Hlavné problémy informačných systémov na podporu exportu. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 98-102.
    article

    article

  8. URBAN, Eduard - SZABÓ, Richard. Eximbanka SR - Nevyhnutný inštitucionálny pilier financovania a poisťovania exportu v Slovenskej republike. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 103-108.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.