Search results

Records found: 23  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0028881 xcla^"
  1. MÁRTONOVÁ, Renáta. Východiská a prístupy k spracovaniu odbornej terminológie v knižnično-informačnom systéme SEK. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 10-17.
    article

    article

  2. HASPROVÁ, Mária. Personálny manažment obchodnej firmy - vymedzenie terminológie. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 44-45.
    article

    article

  3. VIESTOVÁ, Kristína. Názvoslovie jednotlivých typov predajní. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 66-68.
    article

    article

  4. ŽÁK, Štefan. Obchod a marketing na Internete - je možné ho poslovenčiť ? In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 85-87.
    article

    article

  5. STRHAN, Rastislav - KOLLÁR, Vojtech. Terminologické osobitosti environmentálneho trhu. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 98-103.
    article

    article

  6. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica. Terminológia v potravinárskom marketingu. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 106-109.
    article

    article

  7. KOLLÁR, Vojtech - ROMAN, Emil. Terminológia manažérstva kvality. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 117-124.
    article

    article

  8. BREVENÍKOVÁ, Daniela. K základným teoretickým otázkam terminológie. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 21-25.
    article

    article

  9. NÍZKA, Helena. Odborná terminológia direct marketingu. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 63-65.
    article

    article

  10. KULČÁKOVÁ, Marta. Marketing vzťahov. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 74-76.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.