Search results
- JAKABOVIČOVÁ, Johanna - WREDE, Oľga. Pragmatické aspekty prekladu administratívnych a právnych textov v anglickom a nemeckom jazyku. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 9-16.
- MIŠÚROVÁ, Marianna - JABLONSKÁ, Valéria. Poziciovať či pozicionovať? In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 36-38.
- ZEMAN, Jiří. K terminologii obchodu. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 46-48.
- HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Najfrekventovanejšie cudzie slovo od počiatku začiatku. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 60-62.
- KONŠTIAK, Pavol. Ekonomické terminológie. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 70-71.
- RAJNINEC, Michal. Obchodná značka, vlastná značka maloobchodu alebo vlastná privátna značka, či iba privátna značka? In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 93-94.
- RESHETNIKOVA, Iryna L. Osnovnyje tipy ukrainskich magazinov v uslovijach tranzitivnoj ekonomiky. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 95-99.
- CIMLER, Petr. Slovo k odborné terminologii obchodu. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 49-50.
- DRAHOVSKÁ, Oľga. Obchodné domy diskontného typu alebo hypermarkety? In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 54-56.
- DOMANSKI, Tomasz. Sklep dyskontowy. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 51-53.