Search results
- MÔCIKOVÁ, Renata. Kto preferuje značky? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, jún 2002, roč. 9, č. 6, s. 14.
- 69 000 000 ľudí v pohybe... In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, jún 2002, roč. 9, č. 6, s. 41.
- BALUŠKA, Marek. Idete vystavovať? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, máj 2002, roč. 9, č. 5, s. 15.
- MÔCIKOVÁ, Renata. Nie je lobista ako lobista. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, máj 2002, roč. 9, č. 5, s. 10-11.
- JANÁKOVÁ, Katarína. M-marketing iba módou? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, máj 2002, roč. 9, č. 5, s. 21.
- BEDLOVIČ, Milan. Očarí nás e-marketing? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, máj 2002, roč. 9, č. 5, s. 48.
- HAPÁK, Pavel. Marketing pri voľbách? Žiadny výmysel! In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, máj 2002, roč. 9, č. 5, s. 26-27.
- DRANGA, Ľubomír. Ako vybrať predajcu? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, apríl 2002, roč. 9, č. 4, s. 16.
- MAZÁG, Martin - MÔCIKOVÁ, Renata. Ako sa predáva festival? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, apríl 2002, roč. 9, č. 4, s. 14-15.
- BALUŠKA, Marek. Hlavne si zadefinujte ciele. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, apríl 2002, roč. 9, č. 4, s. 17.