Search results

Records found: 90  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0045205 xpca^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera. Rozvojové trendy marketingu v podmienkach postupujúcej globalizácie ekonomiky. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 51-55.
    article

    article

  2. BOCANOVÁ, Mária. Charakteristika slovenského trhu s drahými kameňmi. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 747-750.
    article

    article

  3. ŽÁK, Štefan. Aplikácia geografických informačných systémov v marketingu. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 413-415.
    article

    article

  4. DENDIŠ, Ľubomír. Odpady a možnosti jeho riešenia v strediskách cestovného ruchu. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 443-447.
    article

    article

  5. MICHALOVÁ, Valéria. Špecifiká a črty budúceho vývoja marketingu služieb a cestovného ruchu na trhu Európskej únie. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 488-492.
    article

    article

  6. PAVLÍK, Adrián. Konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov v ére globalizácie svetového hospodárstva. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 503-506.
    article

    article

  7. STRÁŽOVSKÁ, Helena - STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra. Analýza príčín zániku malých a stredných podnikov na Slovensku. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 527-533.
    article

    article

  8. KAČEŇÁK, Igor. Balenie a kvalita tovaru. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 557-561.
    article

    article

  9. MIŠÚN, Ľuboš. Projektové riadenie ako nástroj zvyšovania kvality produktov. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 601-605.
    article

    article

  10. ROMAN, Emil. Problematika bezpečnosti spotrebiteľa v produktovej politike. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 615-620.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.