Search results

Records found: 104  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0047486 xpca^"
  1. KONŠTIAK, Pavol. Situácia v slovenskom obchode dva roky po vstupe do EÚ. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 27-30.
    article

    article

  2. ČERVENKA, Peter. Model elektronickej komunikácie firmy, výhody a nevýhody. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 756-760.
    article

    article

  3. BOCANOVÁ, Mária. Slovenský trh s diamantami. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 632-636.
    article

    article

  4. JURKOVIČOVÁ, Lujza. Zabezpečovanie kvality a trendy v oblasti motorových palív. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 637-642.
    article

    article

  5. KAČEŇÁK, Igor. Súčasný stav a budúcnosť kódovania tovaru. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 643-647. VEGA 1/1225/04. 1/1225/04, VEGA, Produktové manažérstvo rozhodovania o produktoch v integračných a globalizačných procesoch.
    article

    article

  6. KARKALÍKOVÁ, Marta. Prínosy modelu výnimočnosti EFQM Excellence Model. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 648-652. VEGA 1/1225/04. 1/1225/04, VEGA, Produktové manažérstvo rozhodovania o produktoch v integračných a globalizačných procesoch.
    article

    article

  7. KASTL, Daniel. Informačná podpora elektronického podnikania vo vyspelých ekonomikách Európy a sveta. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 761-766.
    article

    article

  8. POLÁČEK, Marian. Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 767-771.
    article

    article

  9. PÓLYA, Attila. Trendy v certifikácii v oblasti počítačovej gramotnosti. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 776-777.
    article

    article

  10. ŠKVARČEKOVÁ, Oľga. Interoperabilita e-služieb vo verejnej správe Slovenskej republiky. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 783-786.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.