Search results

Records found: 104  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0047486 xpca^"
  1. FRANCOVÁ, Zuzana. Vedomosti ako produktívny faktor rozvoja obchodu a marketingu. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 106-111.
    article

    article

  2. CHEBEŇ, Juraj. Znalostná ekonomika a verejné vysoké školy. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 138-146.
    article

    article

  3. STRHAN, Rastislav. Certifikácia ako nástroj hospodárskej politiky. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 684-688. VEGA 1/2635/05. 1/2635/05, VEGA, Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov.
    article

    article

  4. KITA, Jaroslav. Vzťah dodávateľ - zákazník ako činiteľ konkurencieschopnosti znalostnej organizácie. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 157-161.
    article

    article

  5. LIPIANSKA, Júlia. Meranie efektívnosti a účinnosti sponzoringu. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 181-185.
    article

    article

  6. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Kvalitné ľudské zdroje a informácie ako základný predpoklad existencie znalostnej ekonomiky. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 191-194.
    article

    article

  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Úspešné obchodné modely v európskom obchode. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 199-203.
    article

    article

  8. RICHTEROVÁ, Kornélia. Dobrovoľnícka práca a výmena v neziskovej sfére. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 230-235.
    article

    article

  9. VOJTEKOVÁ, Viera. Význam marketingu pre zdravotníctvo v podmienkach novej ekonómie. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 268-272.
    article

    article

  10. PAVLÍK, Adrián. Financovanie podnikania v MSP prostredníctvom Venture Capital. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 591-596.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.