Search results
- KONŠTIAK, Pavol. Situácia v slovenskom obchode dva roky po vstupe do EÚ. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 27-30.
- ČERVENKA, Peter. Model elektronickej komunikácie firmy, výhody a nevýhody. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 756-760.
- BOCANOVÁ, Mária. Slovenský trh s diamantami. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 632-636.
- JURKOVIČOVÁ, Lujza. Zabezpečovanie kvality a trendy v oblasti motorových palív. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 637-642.
- KAČEŇÁK, Igor. Súčasný stav a budúcnosť kódovania tovaru. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 643-647. VEGA 1/1225/04. 1/1225/04, VEGA, Produktové manažérstvo rozhodovania o produktoch v integračných a globalizačných procesoch.
- KARKALÍKOVÁ, Marta. Prínosy modelu výnimočnosti EFQM Excellence Model. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 648-652. VEGA 1/1225/04. 1/1225/04, VEGA, Produktové manažérstvo rozhodovania o produktoch v integračných a globalizačných procesoch.
- KASTL, Daniel. Informačná podpora elektronického podnikania vo vyspelých ekonomikách Európy a sveta. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 761-766.
- POLÁČEK, Marian. Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 767-771.
- PÓLYA, Attila. Trendy v certifikácii v oblasti počítačovej gramotnosti. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 776-777.
- ŠKVARČEKOVÁ, Oľga. Interoperabilita e-služieb vo verejnej správe Slovenskej republiky. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 783-786.