Search results
- BALÁŽ, Peter. Znalostná ekonomika ako rozhodujúci predpoklad rastu konkurencieschopnosti SR po vstupe do EÚ. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 9-15.
- BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - BIEHUNEK, Jaroslav. Dosah rozšírenia EÚ o Bulharsko a Rumunsko v oblasti poľnohospodárstva. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 71-78.
- HERZÁN, Lukáš. Geo marketing a gis. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 150-155.
- KRNÁČOVÁ, Paulína. Náklady na kvalitu - špecifická ekonomická kategória. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 245-251. VEGA 1/2635/05. 1/2635/05, VEGA, Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov.
- KOPANIČOVÁ, Janka. Vnímanie značiek mladými ľuďmi. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 223-229.
- DOBOŠOVÁ, Viera. Nové partnerstvá EÚ a rozvojových krajín - prípad Afriky, Karibskej a Tichomorskej oblasti. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 96-102.
- ŽEMBOVÁ, Zuzana. Meranie spokojnosti zákazníkov v podnikateľskom subjekte kúpeľného cestovného ruchu. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 448-453.
- FIFEKOVÁ, Martina. Technologická medzera a absorpčná kapacita ako hlavné determinanty spillovrov z priamych zahraničných investícií. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 119-127.
- GAŠAJ, Michal. Moderný priamy marketing. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 128-136.
- HALÁN, Tomáš. Dopravná politika Európskej únie - vybrané problémy. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 143-149.