Search results

Records found: 47  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0051305 xpca^"
  1. HERZÁN, Lukáš. Geo marketing a gis. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 150-155.
    article

    article

  2. HALÁN, Tomáš. Dopravná politika Európskej únie - vybrané problémy. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 143-149.
    article

    article

  3. OLEKSIK, Ivan. Obchodné vzťahy Slovenskej republiky s Ukrajinou, aktuálny stav. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 323-329.
    article

    article

  4. TOBOLÁŘOVÁ, Kristína. Nemecká kategorizácia ubytovacích zariadení - dobrý smer pre Slovensko? In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 421-424.
    article

    article

  5. POTISKOVÁ, Ingrid. Elektronické verejné obstarávanie - vybrané aspekty. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 375-378.
    article

    article

  6. BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - BIEHUNEK, Jaroslav. Dosah rozšírenia EÚ o Bulharsko a Rumunsko v oblasti poľnohospodárstva. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 71-78.
    article

    article

  7. ŽEMBOVÁ, Zuzana. Meranie spokojnosti zákazníkov v podnikateľskom subjekte kúpeľného cestovného ruchu. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 448-453.
    article

    article

  8. GAŠAJ, Michal. Moderný priamy marketing. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 128-136.
    article

    article

  9. HO THI THU HOA. Global sourcing -its impact on intermodal transportation. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 156-162.
    article

    article

  10. MICHALKOVÁ, Lucia. Nové trendy v priamom marketingu. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 277-282.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.