Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0063738 xpca^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera - LIPIANSKA, Júlia. Imidž marketingového manažéra vytvára aj imidž firmy. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732, jún 2004, roč. 3, č. 2, s. 15-19.
    article

    article

  2. DAŇO, Ferdinand. Proces outsourcingu a strategické rozhodnutia v tomto procese. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 140-144.
    article

    article

  3. ČIMO, Jozef et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 298 s. ISBN 80-225-1863-8. [Copy count : 11, currently available 10, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.