Search results

Records found: 26  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0069703 xpca^"
  1. ČIMO, Jozef. K problémom marketingového manažmentu v období vstupu Slovenska do EÚ. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 24-25.
    article

    article

  2. DAŇO, Ferdinand. Význam distribúcie ako nástroja marketingového mixu v marketingu územia. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 4-6.
    article

    article

  3. FILO, Peter. Projektový manažment v štrukturálnych fondoch. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 35-38.
    article

    article

  4. HASPROVÁ, Mária. Uplatňovanie marketingu na úrovni samosprávy. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 2-3.
    article

    article

  5. ŽÁK, Štefan. Internetové stránky - moderný komunikačný nástroj samosprávy. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 32-35.
    article

    article

  6. MICHALOVÁ, Valéria. Sektor služieb v ekonomike Európskej únie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 13-16.
    article

    article

  7. LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketingové stratégie pre európsky trh. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 2-6.
    article

    article

  8. LIPKOVÁ, Ľudmila. Niektoré aspekty procesov globalizácie v súčasnosti. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 9-10.
    article

    article

  9. ŠAKOVÁ, Beáta - ŠÍBL, Drahoš. Vnútorný trh Európskej únie - retrospektíva a výzvy. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 21-23.
    article

    article

  10. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Analýza pripravenosti slovenských podnikov na vstup do EÚ. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 23-25.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.