Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0074656 xpca^"
  1. KITA, Jaroslav. Recenzia vysokoškolskej učebnice Cibáková, V., Bartáková, G.: Základy marketingu. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISSN 1337-2955, Marec 2008, roč. 4, č. 1, s. 103-105. Recenzia na: Základy marketingu / Viera Cibáková, Gabriela Bartáková. - Bratislava : Iura Edition, 2007. - ISBN 978-80-8078-156-9.
    article

    article

  2. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 3. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2005. 431 s. Ekonómia. ISBN 80-8078-049-8. [Copy count : 9, currently available 7, at library only 2]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.