Search results
- ČIMO, Jozef. Možnosti rozvoja inovačného potenciálu na regionálnej úrovni. In Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2, s. 5-11. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
- KORČOKOVÁ, Marína. Bezpečnosť produktov na úrovni Európskej únie. In Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2, s. 42-54. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
- HRICIGA, Andrej. Google Analytics Optimizer. In Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2, s. 19-27. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
- MARIAŠ, Miroslav. Marketing na internete. In Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2, s. 55-63. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
- DZUROVÁ, Mária. Internet ako nástroj elektronickej formy vzdelávania spotrebiteľov. In Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2, s. 12-18. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
- CHOMOVÁ, Katarína. Internet a jeho využitie pri prezentácii spoločensky zodpovedných firiem. In Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2, s. 28-33. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
- MIKLOŠÍK, Andrej. Nástroje pre ranking webstránok a ich použitie v marketingu. In Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2, s. 64-69. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.