Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0084434 xpca^"
  1. FILO, Peter. Recenzia publikácie: Marketing kultúry. In euroRegióny : magazín pre rozvoj regiónov. - Bratislava : ERA OZ, 2007. ISSN 1336-605X, 2007, roč. 5, č. 2, s. 16. Recenzia na: Základy marketingu v umení a kultúre / Mária Tajtáková. - Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. - ISBN 978-80-969642-4-6.
    article

    article

  2. KITA, Pavol. Distribučný kanál. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 98 s. [4,9 AH]. VEGA 1/1230/04. ISBN 80-225-2130-2. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  3. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Kultúrne prostredie Európskej únie. In IBC. International business cooperation. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828, 2005, roč. 16, č. 1, s. 21.
    article

    article

  4. MARIAŠ, Miroslav - ŽÁK, Štefan. Informačné systémy marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 188 s. ISBN 80-225-1966-9. [Copy count : 11, currently available 10, at library only 1]
    book

    book

  5. LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 131 s. ISBN 80-225-2017-9. [Copy count : 9, currently available 8, at library only 1]
    book

    book

  6. HASPROVÁ, Mária et al. Marketing miest a obcí : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 139 s. ISBN 80-225-2045-4. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
    book

    book

  7. ŽÁK, Štefan et al. Analýza uplatňovania sekundárneho výskumu trhu v podmienkach Slovenskej republiky : vedecká štúdia, výstup riešenia výskumnej úlohy č. 2316055/04. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 120 s. 2316055/04 Analýza uplatňovania sekundárneho výskumu trhu v podmienkach Slovenskej republiky. ISBN 80-225-1942-1. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  8. BOZSNYÁKOVÁ, Erika. Marketing v poisťovníctve. In Marketing magazine. - Praha : Adore, s.r.o., 1999. ISSN 1211-7315, 1999, č. 1, s. 16-17.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.