Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0089618 xcla^"
  1. SEDLÁK, Mikuláš. Nové trendy v japonskom personálnom manažmente. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 7-8.
    article

    article

  2. VESELOVSKÁ, Stanislava. Formy zaistných zmlúv. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 41-43.
    article

    article

  3. ČIHOVSKÝ, Martin. Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 43-46.
    article

    article

  4. NEUMANNOVÁ, Anna. Význam podnikovej terapeutiky pre podnikovú prax. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 47-50.
    article

    article

  5. KITA, Jaroslav. Úvodom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 1.
    article

    article

  6. BUCHOVÁ, Jarmila - BUCH, Roman. Vývojové tendencie odbytovej politiky so zameraním sa na produktovú politiku a manažment väzieb zákazníkov vo vzťahu k zvyšovaniu konkurencieschopnosti poisťovní. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 36-40.
    article

    article

  7. BABIAK, Martin. Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (III) - Experimentovanie so simulačnými laboratóriami. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 34-36.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.