Search results

Records found: 19  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0090233 xpca^"
  1. TREBUĽOVÁ, Andrea. Imidž nebankovej úverovej spoločnosti Cetelem. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 107-110.
    article

    article

  2. ŠUTEROVÁ, Viola. Aktivizácia cestovného ruchu klientov so zdravotným postihnutím. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 98-101.
    article

    article

  3. EISELE, Štefan. Vplyv digitalizácie na marketing televíznej stanice. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 21-25.
    article

    article

  4. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Spoločenská zodpovednosť firiem v obchode. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 35-39.
    article

    article

  5. LOYDLOVÁ, Miroslava. Využívanie internetu v marketingovej komunikácii verejných knižníc. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 72-76.
    article

    article

  6. HASPROVÁ, Mária. Segmentácia klientov bánk. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 31-34. VEGA 1/4561/07.
    article

    article

  7. OŽVOLDOVÁ, Katarína. Vybrané aspekty vyplývajúce pre maloobchodné podniky zo zavedenia eura. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 87-92. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    article

    article

  8. VAJSOCHROVÁ, Zora. Marketing na novom trhu. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 111-115.
    article

    article

  9. LITOMERICKÝ, Juraj. Rezervy v komunuikácii banky s klientom. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 67-71. VEGA 1/0449/08. 1/0449/08, VEGA, Vplyv inovácií v službách na ich konkurencieschopnosť v znalostnej ekonomike.
    article

    article

  10. DIANOVSKÁ, Júlia. Marketing ako dôležitá súčasť podpory maloobchodného odbytu. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 10-14.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.