Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0090236 xcla^"
  1. HERZÁN, Lukáš. Etika v konkurenčním zpravodajství. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 42-47.
    article

    article

  2. GAŠAJ, Michal. Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 17-25.
    article

    article

  3. KOPEC, Pavol. Informačné zdroje pre spravodajstvo o konkurencii na Slovensku. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 55-62.
    article

    article

  4. PAVLÍK, Adrián. Zákaznícka orientácia a analýza potrieb zákazníkov malých a stredných podnikov ako nástroj rastu konkurencieschopnosti. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 73-81.
    article

    article

  5. VESELOVSKÁ, Stanislava. Alternatívny prenos rizík ako konkurenčná výhoda. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 82-89.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.